★ Rain Rain Rain !!



一直在下雨 很不错 凉凉的很舒服 !!
很痒很痒很痒!! 忍忍忍。:)
这个月的补习都停了。我看我的脑袋也停了 :(


Aunty 。你很吵..有时真的很想叫你Diam !!
不过算了..真的很懒理了
有时觉得以前很傻 :)
每天做无聊事说无聊话 ..
不过现在学聪明也不迟。 :D
Seet Yee 你肥的速度真的很快。:(


现在Form5在考试。
在Form5没有很好很好的朋友~
不过希望他们都考到很好的成绩!
不过有些人我就不用祝福了。
因为考来考去都一样蠢.. :(
真可怜。哈哈哈


真想Holidayssssss...多多天的 :)
真的没有那种心情读。
去学校都是去找朋友聊天 =_=
不如给我多点假期! =P


已经不Care你了
对我来说你真的是普通到我都会忘记了你的存在 :)


喜欢Hebe的寂寞寂寞就好!
超好听的咯。在学校一直跟Enzz唱
Enz要变身了。买了一支表..
会发亮的.. =)


我姐姐很聪明。哈哈哈 !!!
肥了噢!!减肥啦~ hahaha



❤ My Family and My Lovely Friends !!

2010年9月20日星期一 04:21 / 0 comment(s) | add a comment. | TOP





Mary, MaryChee, Emiko
I born in a pieces life on 11rd of Jan at K.Pilah and I live at Tampin now .I love my family and friends. I even love myself too.
Moreover, I interested on musician, photography, and cute stuff for several times. There are my passion.
Imma big fan of Jay Chou. I love him so much even he plays piano. His skill is awesome. ♥

Best viewed in Google Chrome
Website Facebook & Twitter

Tagboard
TAGBOARD HERE!
Archives

.. 回来了 :) 1/9/2010 :') 31/8/2010 Happy Day !! Just Smile。 30/8/2010 23/8/2010 19/8/2010 18/8/2010 朋友不是玻璃做的

Credits
Designed by: Mary
Materials by: Fine