★ 我的人缘很差囖 !!

原来你不相信我
知道自己是做了什么让你不相信我
虽然你没说出口..
可是 还是会伤心 失望
不止一次了
每次都是这样 问你的时候
你就只是笑笑 真的不值得你信任 ?
你很呆 你的每一个动作我都看得出来
我知道你不想让我知道
最让我伤心的还是 你不愿意把你的故事告诉我..
我会问自己 那我还要告诉你我的事情吗?
在你心中的地位
我不比别人高。


我才发现我的人缘真的很差 T^T


2010年10月21日星期四 22:42 / 2 comment(s) | add a comment. | TOP





Mary, MaryChee, Emiko
I born in a pieces life on 11rd of Jan at K.Pilah and I live at Tampin now .I love my family and friends. I even love myself too.
Moreover, I interested on musician, photography, and cute stuff for several times. There are my passion.
Imma big fan of Jay Chou. I love him so much even he plays piano. His skill is awesome. ♥

Best viewed in Google Chrome
Website Facebook & Twitter

Tagboard
TAGBOARD HERE!
Archives

The most important in my life .. 天呐 考试 !! 写给那些偷偷来过你主页的人 【Facebook】 For My Dear Friends :) :D Exam Coming Soon :( My Life 。 Rain Rain Rain !! .. 回来了 :)

Credits
Designed by: Mary
Materials by: Fine